Thursday 22 December 2011

Aku Berserah Kepada-Mu

Aku Berserah Kepada-Mu

Ya Allah…KAU yang Maha tahu segalanya.

Bila kehadiranku, menganggu hatinya, tidak membawa kebaikkan padanya,maka kau pisahkanlah kami biarpun kami terluka.

Bila aku tak layak dan bukan yang terbaik untuknya…maka kau jauhkanlah aku darinya.

Bila bukan aku yang tertulis untuk melengkapkan separuh dari agamanya,maka jarakkan kami agar tidak timbul rasa yang mengundang kecewa.

Bila aku bukan yang terbaik,bila aku bukan yang tercatat dalam takdir,dan bila dia berhak kepada yang lebih baik,maka jarakkan kami, pisahkan kami.

Jangan menangisi perpisahan,kelak DIA akan gantikan,dengan seseorang yang telah tercatat,dengan seseorang yang terbaik untuk dunia dan akhirat kamu..
Wallahu'alam...........

...ustazpenang...

2 comments:

  1. assalammualaikum ustaz..
    terima kasih untuk post yg menarik ni..:)

    ReplyDelete
  2. wa'alaikumsalam..... sama2, thanks kerana sudi membacanye...

    ReplyDelete