Saturday 20 August 2011

Aku Sedang Dalam Perjalanan Menuju SyurgaMu

Aku Sedang Dalam Perjalanan Menuju SyurgaMu

Ya Allah
Aku mohon, bersabarlah akan aku
Aku mohon, tetaplah bersamaku

Ya Allah
Aku ini manusia yang lemah hatinya
Aku ini manusia yang masih terumbang- ambing dalam arus

Ya Alllah
Jangan tinggalkan aku
Teruslah bersamaku, Ya Rabb
Terangi jalanku
Pandu jalanku bila aku salah arah
Tuntun aku kembali bila aku terlanjur hilang

Ya Allah
Terima kasih atas rakan dan teman yang soleh dan solehah
Yang sentiasa bersabar berjalan bersamaku
Yang sentiasa mengingatkan aku akan panas api neraka
Dan Indahnya syurga yang Kau janjikan.

Ya Allah …
Bersabarlah kan aku, maafkan ketelanjuran dan kesalahan aku
Entah seberapa jauh lagi perjalanan ku . .
Namun bersabarlah akan aku, Ya Rabb
Aku sedang dalam perjalanan menuju syurgaMu..

Wallahu'alam............



...ustazpenang...




No comments:

Post a Comment