Sunday 11 September 2011

Yang Terpendam

Yang Terpendam



cinta yang terpendam

Apalah ertinya cinta
Bila cinta ini tak kesampaian
Yang ada hanyalah penyesalan
Di dalam hatiku menjadi hancur
Semua telah hilang lenyap


Dan terbawa aku oleh kenanganmu
Jadi harapan yang kini tidak mungkin ku miliki
Apakah kau tahu aku mencintaimu?

Bila kuingat dirimu..
Pernahkah kau sedari kucuba raih hatimu?
Dan tak akan terhenti hati ini
untuk tempatkan kau didalam hatiku..

Yang aku rasakan saat ini
Cinta yang telah lama ku pendam
Tidak dapat ku katakan padamu
Kerana kau telah berdua dengannya
Semua telah hilang hanyut
Dan terbawa aku oleh kenanganmu
Jadi harapan yang kini tak mungkin ku miliki
Ku tahu kau bukan jodohku
Namun akan tetap aku doakan kau selalu
Berbahagia bersamanya..

Wallahu'alam.......



...ustazpenang...


No comments:

Post a Comment